hApPy BiRtHdAy =)

       Happy birthday . <3 . Semalam ary jady mal(my brother number 3) . Tapy aku x wish pon . Maluu . Hehe . Bongok kan ?? ary jady abg sndiri x wish . haihh . dy dah lahh excident ary khamis tuh !! Sian dy kan ?? sampai x nak balek umah takot dengan babah :( Yelarhh . babah kalo marah orang, kalah harimau n segala binatang buas yang laen :DD

       Tapy takpe , my mom n seluruh ahli keluarga aku yang laen semua wish untuk dy <3 . Bertuah jugakk tuh . Semalam dy balek umah . nasib aku dgn kakaq aku bawu lepas balek dary kedai .Ye r pantang tadek org kat umah , gituu r keje aku ngn kakaq aku . HAHA . p kedai semalam aku beli ais-cream cone . pastu bilee dy bukak jehh peti sejukk , dy tros kate ni sape punye ais-cream ?? kakaq aku pon kate r , tuh aku n adek punye . pastu dy senyap jehh . HAHA . bape kaly nak pastu kan ??? Then dy nmpk pulakk air susu yg aku beli at kedai td . dy pon kate , ni air sape pulakk ?? then aku cakap , nie air adek . nak ke ?? (dengan belagak nye) Then dy ambek air tuh dy cakap"nak seket" . aku pon cakap x bolehh . jahat kan ?? aku kesian dekat dy aku cakap" bolehh , tapy kene ambek bekas laen dulu " . Mybe dy merajok kot , dy pon teros kate jap agy lahh .
      
        n then aku pon cakap okeyy2 . pagy semalam ad cerita KIAN . whooo . pelakon cinta kirana semuanyaa belakon . aku pon ape agy ?? ad galang pulakk . ohh myyy . x gerak dahh dary tv tuh . <3 seda x seda aku dengan kakaq aku makan ais-cream n air susu tuh . x egt pulakk nak tinggal dekat dy . yelarhh macam mane nak tinggal *pacerohh dy asyek tidoo jehh . then malam semalam waktu kiteorang baru balek dary ambek mama dy dah pegy . pastu , dy balek semulee . waktu tuh lahh dy tnye aku " dik , air tady mane ?? " aku pon cakap , adoii aku lupee lahh nak tinggal . aku rase bersalahh sangat2 . dah lahh semalam birthday dy !! dy pon senyap jehh . it's okeyy mal . aryny adek beli kat mal eh ?? HAHA . see ?? kasih sayang seorang adek terhadap abang yang selalu buli dy ??

HAPPY BIRTHDAY =) MAY GOD BLESS YOU :)

        walaupon dy nie sengall gilee . aku still sayang dy <3 bak kate orang "AIR DICINCANG TAKAN PUTUS"  haha "DD siap bagy pepatah lagy kan ?? I LOVE YOU <3

No comments:

Post a Comment