TAHNIAH !! TAHNIAH !! TAHNIAH !!


     
                Tahniah MALAYSIA . Tahniah , tahniah . I LOVE YOU SO MUCH lahh :DD . malaysia memang hebat kan ??? Boleh kalahkan *endon tuh . Banyak alasan betol . Kalau dah kalah tuh , terima jehh lahh . Adat r kan ?? dalam sesuatu permainan . sorang menang , sorang kalah =) whooo . KHAIRUL FAHMI memang hebat . walaupon kene suluh laser kat mukee tetap bolehh tangkap bole tuh :P . see ??
kehebatan pemain malaysia :)

               Indonesia kene suluh laser sikit dahh merenget sini , merenget sana . HAHA !! tuh lahh dah bertahun-tahun malaysia x pernah juara . tapy tahun nie malaysia jady juara . whoo . aku selokk tuh  -,- .
  sebelum nie aku x minat bola . tapy kaly nie aku bereye sangat . HAHA :) mybe sebab aku nak tengok kehebatan pemain belah suami aku . tapy ternyata , pemain malaysia lagy hebat =)

handsome kan ?? haha . Nie lahh dy anak kebanggaan kitee :)

                sekaly lagy . sekalung penghargaan buad pemain-pemain  MALAYSIA  kerana telah mengharumkan nama MALAYSIA di mata dunia . :) Teruskan perjuangan anda . CHAIYOK2 =)              

No comments:

Post a Comment