Tahun 2011 !!

Tahun 2011 adalah tahun yang cukup indah buad saye . NO MORE  FACEBOOK , BLOGGER , TUMBLR , SKYPE , TWITTER  n segale macam :) HAHA . Best kan ?? Haruslah begitu . Bukan kah  tahun depan saye akan menjadi mangsa kepada *PENILAIAN MENENGAH RENDAH . ?? adoii . Babah kate kalo saye x layan 8 bf saye tahun depan dengan betol2  saye akan dikerat2  . OMGG !!


Haha . Jangan salah sangke boleh x ?? aku lempang kang . Cabut pp !! Maksod aku , 8 bf tuh subjek LOL . Balek skolah letak beg n then makan , solat , bace buku . Itulah dy rutin harian aku pade tahun depan =)

Aku harap tahun 2011 memberi inspirasi baru kepadaku (ayat taley bla) . Ye r !! Tahun 2010 macam2 perkara burok terjadi kat aku . Aku takan lupee TRAGEDI BULAN APRIL . !! wekk . Taknaktaknak .



Goodbye 2010 . I WILL MISS YOU =)

HELLO 2011 . Welcome back to school =)



No comments:

Post a Comment