Sechomell Kau Khalida Yaya =.='


Guys for your information , nie laa KHALIDA YAYA .
chomell x ?? chomell x ??
Mesti laa chomell kan !!
Tengok la membe sape(bangge nieyh)

Kalo korank nak tau , khalida nieyh bukan setakat chomell jeh .
Tapy dy aktif jugak dalm koko nieyh <3
Haaa . See ??
Korank ad ke membe macam nieyh ??
Tadek kan =)
Hee .
Cakap orang aku nieyh , aku x aktif pon dalam koko !! grrr -,-

Khalida2 , aku miss kau r !!
Dah tadek weyh orang nak story kat aku tentang *kebahagiaan dalam perpisahan dekat dalam van =)
Hee !!
Selain kau , aku miss gak menantu ibu yg first , amira n menatu ibu yg second !!
haha :DD
for sure kau tau sape maksud aku kan ??

Lastly khalida , tahun depan kalau kitee jumpe .
Kau bagitau aku eh secret muke kau yang putih lagy licin tuh :)
Aku tuntut nieyh :DD haha -,-

No comments:

Post a Comment