Saya suka awak !! =)

Saye suke awak ! Saye suke awak ! inilah cintaku , inilah sayangku , inilah cinta . Auww :DD korang kenal x lagu sape nieyh ?? HAHA . Korang mestilah kenal kan :P  Ermm . Tapy aku x kenal ! x kenal . Hey ! Seriously x kenal laa . Aceyy x kenal kunon =,=' . Hatuii (bak kate akaq aku)

Alarhh . Nape drama mini cornetto inikah cinta dah abishh !! Elehh memang AKU X PERNAH MISS TENGOK DRAMA TUH . Drama tuh x best larh , aku cume nak tengok akim jeh(biasalah sangap kat orang yg x pernah kenal) . Macam tuh lah jadi :DD



Akim , akim , akim . Awak tau x care saye makan cornetto royal samalah macam awak =,=' . Auww !! Dalam drama mini inikah cinta kan awak ada cakap care awak makan cornetto :DD Then , lepas tuh saye tros ajak akaq saye pergi kedai n beli cornetto . Saye dengan seloknyee tros makan macam awak :P  Nak bukti x ?? nieyh tengok nieyh !! =)


Same x ?? same x ?? Ahaa . x sangke laa kite banyak persamaan akim. Erkk ?? *PERSAMAAN ?? haha :DD .Akim , awak suke perisa chocolate kan ?? Saye pon suke perisa chocolate jugak . See ?? Persamaan lagi =,= Sayang lbey laa awak akim <3

No comments:

Post a Comment