azam tahun baru :)

aceyyy . tahun baru pon belum masuk lagy dah selok2 nak buad azam !! arghhh . peduli ap ??
korank nak tau x azam tahun baru aku ap ?? aku nak diactive account fb . yedok tahu aku nieyh ??
yelarh muke aku yang kemarok nak online sokmo nak ke diactive account ?? tapy tuh laa aku teringin nak buad(teringin yea bukan e-class) -.-aku nak tumpukan pada PENILAIAN MENENGAH RENDAH :)
aceyyy tumpu ke??? dalam kelass cikgu serupe cakap dengan lantai kat dalam kelass 2SETIA tuh :DD
HANY AMESZ siap awokk !! awokk laa nieyh yang ajak saye dengar awokk mengajar :P -.- saye pon dengan setia nyee jady anak murid awokk :DD 

Balek kepade azam aku tady , kakaq aku cakap 'kalau kau tak diactive account kau , aku cabut gigi kau sampai gongak' !!! aww :DD,comeyy laa tuh tadek gigi . Daripade dye tuh pkai brasess . Sikit2 jumpe doktor sebab *CERMAT SANGAT JAGA GIGI TUH DOKTOR CAKAP !! -.-  

Aku tatau r tercapai ke tak impian aku tuh?? Sebab aku nieyh jenis cakap lbey . buad nyee tidokk :DD
lagy satu azam aku !!! NAK PUASA PENUH  -.-  aceyy nak puasa penuh ??? aryny baru ganti dah rase nak bukak !! haha -.- ada hati nak puasa penuh !! yelarh perempuan mane ad puasa penuh :DD
kecuali  HANY AMESZ sebab dy tak matang lagy :P tuh pon bukan penuh pon dy puasa (aceyy cakap kat orang lak , diri sendiri tak sedor )

K larh korank doakan supaya azam aku tercapai =)

No comments:

Post a Comment